GARANTİ ŞARTLARI
Garanti süresi, malın teslim tarihinden itibaren .......2.......yıldır.
Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı Firmamızın garantisi kapsamındadır.
Malın garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Malın tamir süresi en fazla otuz (20) iş günüdür.
Bu süre, Mal'a ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, Malın satıcısı, bayii acentesi, temsilciliği ithalatçısı veya imalatçısından birisine bildirim tarihinden itibaren başlar. Mal'ın arızasının on (10) iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı veya ithalatçı firma, Malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir-ürünü tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.
Malın garanti süresi içerisinde gerek malzeme ve işçilik gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir durum altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri yapılacaktır.
Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın; - Tüketiciye test edildiği tarihten itibaren belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın en az dört defa tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızalarının toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması - Tamir için gerekeni azami sürenin aşılması. - Firmanın servis istasyonun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırayla satıcısı bayii acentesi temsilciliği ithalatçısı veya imalatçı üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığından belirlenmesi durumlarında tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini bedel iadesi veya kayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.
Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalara garanti kapsamı dışındadır.
a) Arızanın doğrudan malzeme hatası, kalitesiz tasarım ya da işçilik nedeni ile meydana gelmemesi durumunda, ürün tüketici tarafından kullanma kılavuzu ve el kitaplarında yazılı talimatlara aykırı olarak yanlış ve kötü kullanılması, ihmal, hatalı taşınması, neme ve ıslaklığa, aşırı sıcak veya soğuk çevre şartlarına maruz bırakılması veya bu şartların ani değişikliklerine, türümeye, aksitlenmeye, izinsiztadilatlara, bağlantılara tabi tutulması, doğal afetler, yangın, elektrik voltajındaki düzensizlikler veya buna benzer sebepler besin veya sıvı maddelerin ürün üzerine dökülmesi, kimyevi maddelere maruz bırakılması veya CONCORD'un sorumluluğu dışındaki haller (Tüketilebilen parçalarını arızalanması ve antenlerin kırılması ya da hasar görmesi dahil, ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere); malzemedeki, tasarımdaki ve işçilikte hatalar hariç olmak üzere,
b) Cihaza yetkili servis haricinde yazılım yüklenmesi veya başka türlü herhangi bir müdahale bulunması durumunda Garanti belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin ve Rekabetinin Korunması Genel Müdürlüğü'ne başvurabilir. Tüketiciler, bakım ve onarım ve servis istasyonları ile aralarında meydana gelen anlaşmazlıkları öncelikle aşağıdaki adrese yazılı olarak bildireceklerdir.